Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης Θεσσαλονίκη, 30/9/2024
Προξένου Κορομηλά 51
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ (30/9/2024)
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΘΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Στο ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς οι εκπαιδευτικοί και το δημόσιο σχολείο βρίσκονται αντιμέτωποι με την πρωτοφανή επίθεση που δέχονται από κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ. Αυτό επιβεβαιώνουν η ακρίβεια που γιγαντώνεται, τα μέτρα ιδιωτικοποίησης παιδείας, υγείας και δημόσιων αγαθών, τα χιλιάδες κενά στα σχολεία, οι συμπτύξεις τμημάτων, η μη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, η υποχρηματοδότηση των σχολείων κ.ά. Την ίδια στιγμή ο μισθός των 776 ευρώ των νεοδιόριστων με ΜΚ1 είναι μνημείο ντροπής και εξευτελισμού ολόκληρου του κλάδου, όταν οι νεοδιόριστοι/ες συνάδελφοι/ισσες μας υπηρετούν κατά κανόνα μακριά από το σπίτι και την οικογένεια τους, πληρώνοντας πολλές φορές διπλά νοίκια και λογαριασμούς. Άκρατος αυταρχισμός ποινικοποίησης της δράσης των σωματείων και των αγώνων, με απειλές, διώξεις και πειθαρχικά εκπαιδευτικών γενικεύονται για να επιβάλλουν τη βάρβαρη πολιτική τους. Όμως ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ οργανώνουν κινητοποιήσεις, πετυχαίνουν νίκες και δείχνουν το δρόμο του αγώνα που χωρίς αναμονή οφείλουμε να βαδίσουμε για να σταματήσουμε το μπαράζ μέτρων, για να προωθήσουμε τις διεκδικήσεις και τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος. Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ που ούτε οργάνωσε, ούτε συμμετείχε στις κινητοποιήσεις καταθέτει στις ΓΣ των ΕΛΜΕ εισήγηση σιωπής και απραξίας του κλάδου και επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά την υποταγή της! Με τη μαζική συμμετοχή στις ΓΣ μπορούμε να αλλάξουμε τα δεδομένα, οι εκπαιδευτικοί με τα σωματεία μας να πάρουμε την υπόθεση του αγώνα στα χέρια μας!
Ιδιωτικοποίηση - εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών
Η πολιτική της βαριάς λιτότητας στους μισθούς συνεχίζεται! Οι εξαγγελίες του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ για αυξήσεις στους μισθούς που αντιστοιχούν για το 2025 12 € καθαρά, το 2026 σε 24 ευρώ και το ίδιο για το 2027, αποτελούν εμπαιγμό. Ξεκαθάρισε ότι άλλες αυξήσεις δεν θα υπάρχουν λόγω των νέων δημοσιονομικών κανόνων της ΕΕ, ενώ απέκλεισε την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Ανακοίνωσε πριμ παραγωγικότητας από το 2025. Η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων στην Ελλάδα είναι η μικρότερη στην Ευρώπη. Οι αυξήσεις-κοροϊδία των 40 ευρώ από 1/1/2024, έπειτα από μια δεκαετία μισθολογικών μειώσεων κατά 40%, γίνονται καθημερινά αέρας κοπανιστός από την πρωτοφανή ακρίβεια, τις αχαλίνωτες κερδοσκοπικές ανατιμήσεις και τους αυξημένους κατά 6,2 δις φετινούς φόρους φωτιά, ενώ τα κέρδη των επιχειρήσεων μόνο τα τελευταία 3 χρόνια έχουν εκτιναχθεί στο 300%. Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση έχει αυξήσει κατά 30% το επίδομα των στελεχών εκπαίδευσης με προαπαιτούμενο την υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής και την αξιολόγηση.
Η παραπέρα ιδιωτικοποίηση - εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών, η ανυπαρξία μέτρων για προστασία των δασών, αντιπλημμυρικών έργων, υπηρεσιών και υποδομών πολιτικής προστασίας, καθώς και η απώλεια ανθρώπινων ζωών, έγινε φανερή στο έγκλημα των Τεμπών, στις πυρκαγιές και τις πλημμύρες με την καταστροφή της φύσης και της λαϊκής περιουσίας. Με αντεργατικούς νόμους Χατζηδάκη - Γεωργιάδη η κυβέρνηση συνεχίζει τη νέα επίθεση στα δικαιώματα των εργαζομένων και τα σωματεία (κατάργηση 5νθήμερου και 6ήμερη εργασία, 13ωρη απασχόληση, συμβάσεις μηδενικού ωραρίου, ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας, κ.ά.). Στην Υγεία η διάλυση του ΕΣΥ, το χτύπημα στη δημόσια υγεία συνεχίζονται με ραγδαίο τρόπο. Όλα αυτά αποτελούν πλευρές μιας βαθιάς αντιλαϊκής πολιτικής της κυβέρνησης της Ν.Δ., της ΕΕ, και του κεφαλαίου, που βάζει πάνω από όλα το κέρδος των λίγων, δε μετράει η ζωή των πολλών. Η «ανάπτυξη» τους, η λεηλασία φύσης και ανθρώπων, οι ιδιωτικοποιήσεις, σκορπούν φτώχεια και θάνατο.
Η επέλαση αντιεκπαιδευτικών μέτρων στην παιδεία συνεχίζεται
Το ΥΠΑΙΘΑ προχώρησε μέσα στο καλοκαίρι σε μπαράζ αντιεκπαιδευτικών μέτρων. Προωθεί το «ψηφιακό» σχολείο σε βάρος των παιδιών αφού αντικαθιστά τη ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία μέσα στην τάξη με την τηλεκπαίδευση. Νομοθέτησε το λεγόμενο «ψηφιακό φροντιστήριο», αντί ενίσχυσης της ενισχυτικής διδασκαλίας, τη λειτουργία της πρόσθετης και άλλων αντισταθμιστικών μέτρων. Η αντιμετώπιση της σχολικής βίας, ο επαγγελματικός προσανατολισμός για μαθητές Α Λυκείου παραδίδονται σε ιδιωτικούς φορείς, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μπορεί να γίνεται και από προσωπικό ιδιωτικής εκπαίδευσης. Απαντούν στον πολύχρονο αγώνα των εκπαιδευτικών κατά της αξιολόγησης με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής, με ποινικοποίηση του αγώνα, διώξεις και πειθαρχικά γιατί δεν μπορούν να υποτάξουν τους εκπαιδευτικούς. Εκατοντάδες οι συμπτύξεις και οι καταργήσεις τμημάτων, 25, 26, 27…. παιδιά στα τμήματα για την εξοικονόμηση εκπαιδευτικών στα πλαίσια της πολιτικής των περιορισμών και της λιτότητας. Τα μέτρα αυτά αποτελούν τη συνέχιση της σκληρής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που εφαρμόζουν σε βάρος του δημόσιου σχολείου, των μαθητών και των εκπαιδευτικών (Τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ, αξιολόγηση και σύνδεσή της με επιδόσεις μαθητών με τις εξετάσεις PISA, ιδιωτικά ΑΕΙ, ισοτιμία πτυχίων κολεγίων και ΑΕΙ, μεταγυμνασιακές σχολές κατάρτισης κ.ά.). Παράλληλα προετοιμάζουν Εθνικό Απολυτήριο με υπολογισμό των βαθμών και στις τρεις τάξεις του Λυκείου για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και διαγωνισμό του ΑΣΕΠ παράλληλα με το προσοντολόγιο για διορισμό και προσλήψεις αναπληρωτών. Οι περικοπές των δαπανών στην παιδεία, η μείωση θέσεων εργασίας εκπαιδευτικών και τα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που καθορίζουν την εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης.
Με το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς το ΥΠΑΙΘΑ αφήνει ακάλυπτα χιλιάδες κενά (18.000 γενική παιδεία και ειδική αγωγή) σε όλη την χώρα, ενώ εκατοντάδες παραμένουν τα κενά στη Β/θμια Εκπ/ση Δυτικής Θεσσαλονίκης (300) με αποτέλεσμα χιλιάδες χαμένες ώρες διδασκαλίας για τους μαθητές.
Όχι στον πόλεμο, τον ιμπεριαλισμό, τον εθνικισμό, τον φασισμό! Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Όλα τα παραπάνω έχουν την σφραγίδα της ΕΕ, ενώ η συνέχεια αυτής της πολιτικής είναι η «οικονομία πολέμου», όπως ξεδιάντροπα μας λένε οι ηγέτες της ΕΕ. Η Ελλάδα μπλέκει ολοένα και περισσότερο στον πόλεμο στην Ουκρανία και στην σφαγή του Παλαιστινιακού λαού. Η κυβέρνηση αυξάνει κι άλλο τους εξοπλισμούς, έχει συμμετοχή στα σχέδια του ΝΑΤΟ, συνεργάζεται με το κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ, έχει εμπλοκή στον πόλεμο στην Ερυθρά Θάλασσα. Για να αποδεχτεί ο λαός αυτή τη μοίρα ρίχνουν το δηλητήριο του εθνικισμού και παρουσιάζουν σαν «εχθρό» τους γείτονες λαούς, τους μετανάστες και τους πρόσφυγες των ιμπεριαλιστικών πολέμων.
Να σταματήσουν προσπάθειες καταπάτησης εργασιακών δικαιωμάτων στα σχολεία
Η κυβέρνηση δεν έχει σταματήσει τις προσπάθειες για επιβολή του 30ωρου εργασίας στα σχολεία, πέρσι επιχειρήθηκε να δημιουργήσουν όρους τετελεσμένων, με προφορικές οδηγίες του ΔΔΕ Θεσ/νίκης και με τη βοήθεια πρόθυμων διευθυντών, για καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων μας. Απαιτούσαν να γίνεται εφημερία και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, να στέλνονται τα ονόματα των εφημερευόντων στη διεύθυνση, να γίνονται αναπληρώσεις των ωρών εκπαιδευτικών που απουσιάζουν. Τα σχέδια αυτά με άμεσες παρεμβάσεις της ΕΛΜΕ και των συλλόγων διδασκόντων δεν προχώρησαν! Τα καταγράφουμε γιατί και φέτος έκαναν εμφάνιση παρόμοιες επιδιώξεις για αναπληρώσεις ωρών. Προσπαθούν να τα εμφανίσουν ως αποφάσεις των συλλόγων ώστε οι συνάδελφοι να είναι αναγκασμένοι να υλοποιούν παράτυπες αποφάσεις Διευθυντών σχολείων. Η Διεύθυνση επανέρχεται και ζητάει να στέλνονται τα ονόματα των εφημερευόντων στη διεύθυνση στην πλατφόρμα Τeachers.
Η τρομοκρατία δεν θα περάσει! Να σταματήσουν οι διώξεις και τα πειθαρχικά εκπαιδευτικών!
Την ίδια στιγμή συνεχίζεται η προσπάθεια τρομοκράτησης, μέσω των διώξεων και πειθαρχικών εκπαιδευτικών που δηλώνουν απεργία αποχή από διαδικασίες της αξιολόγησης. Οι διώξεις αυξάνονται μπροστά στη νέα διάσταση που δίνουν στον αγώνα οι δύο δικαστικές αποφάσεις δικαίωσης των νεοδιόριστων και του κινήματος για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων από εφετείο της Αθήνας και οι μαζικές κινητοποιήσεις που οργανώνονται από ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. ΥΠΑΙΘΑ και Διοίκηση, επειδή τέσσερα χρόνια τώρα δεν κατάφεραν να επιβάλουν την αξιολόγηση, καταφεύγουν στην τρομοκρατία, τις απειλές και τον αυταρχισμό, προχωρούν με παράτυπες διοικητικές διαδικασίες σε διώξεις. Με απόλυτη στήριξη και αλληλεγγύη στους διωκόμενους, να συνεχίσουμε την ενίσχυση των αγώνων, αλλά και όλους τους νομικούς τρόπους (εξώδικα, αγωγές, μηνύσεις) σε ΔΔΕ και μέλη των ΠΥΣΔΕ που δεν μονιμοποιούν τους νεοδιόριστους, προχωρούν σε διώξεις, καθώς και άμεση διαγραφή τους από τα σωματεία μας.
Όχι σε ψευδεπίγραφες ΣΣΕ που φαλκιδεύουν τις διεκδικήσεις μας!
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, εν κρυπτώ από τον κλάδο, κατέθεσε πρόταση παρωδία ΣΣΕ προς την κυβέρνηση με βάση το ν. 2738/99 που αποτελεί θεσμικό τερατούργημα. Ο 2738/99 ρητά απαγορεύει στην ΟΛΜΕ και στις άλλες ομοσπονδίες να διαπραγματεύονται και να είναι συνομιλητές στα κρίσιμα ζητήματα των αποδοχών και μισθών, των συντάξεων, του συστήματος προσλήψεων, των οργανικών θέσεων, αλλά αναγορεύει αποκλειστικό συνομιλητή την ΑΔΕΔΥ. Αφήνει στις ομοσπονδίες να συμμετέχουν μόνο για ειδικές συμβάσεις για επί μέρους θέματα (υγιεινής, ασφάλειας, επιμόρφωσης, αδειών, χρόνου εργασίας, μεταθέσεων, συνδικαλιστικά, κ.ά.) και αυτά όταν δεν τα έχει διαπραγματευτεί η ΑΔΕΔΥ. Η πρόταση ΣΣΕ που εμφανίζεται ως απόφαση του 21ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ από τις δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού (με φίμωμα των συνέδρων και πραξικοπηματικές διαδικασίες), στο πνεύμα που απαιτεί ο ψευδεπίγραφος ν. 2738/1999, φαλκιδεύει τις πραγματικές διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών και όλων των δημοσίων υπαλλήλων. Ακόμη, διαφωνούμε με προτάσεις νομοθετικού περιεχομένου ΣΣΕ που δεν συμπεριλαμβάνουν διεκδικήσεις για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων. Διεκδικούμε γνήσιες συλλογικές συμβάσεις εργασίας εφ όλης της ύλης. Στα κρίσιμα ζητήματα προτείνουμε να περιλαμβάνει τα προ κρίσης αιτήματα του κλάδου που ψηφίστηκαν σε Γενικές Συνελεύσεις, διεκδικήθηκαν μέσα από αγώνες και ανακόπηκαν βίαια από τις πιο βαθιές αντιλαϊκές πολιτικές των μνημονίων.
Διοίκηση και ΠΥΣΔΕ να σταματήσουν να παραβιάζουν εργασιακά δικαιώματα
Διαφάνεια, ισότητα στις τοποθετήσεις μονίμων, αναπληρωτών!
Η Διοίκηση και το "ΠΥΣΔΕ" με τις τοποθετήσεις παραβιάζουν κριτήρια αντικειμενικότητας, διαφάνειας και ισοτιμίας. Κάθε συνεδρίαση το επιβεβαιώνει! Οι προσωρινές τοποθετήσεις αποσπασμένων (140) από άλλες Διευθύνσεις και των νεοδιόριστων (101) έγιναν στα τυφλά, χωρίς αιτήσεις και μόρια. Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών γίνονται στο σκοτάδι και με διαβλητό τρόπο, στον κάθε έναν ξεχωριστά δίνονται ηλεκτρονικά τόσα κενά όσες και οι προσλήψεις, στην παράλληλη μείωσαν κατακόρυφα τις ώρες που αντιστοιχούν σε κάθε παιδί, κ.ά. Να σταματήσει το καθεστώς προτεραιοποίησης των κενών από τις Διευθύνσεις. Προχωρούν τις τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου χωρίς δημοσιοποίηση κενών και πλεονασμάτων κάτω από 12 ώρες, χωρίς αιτήσεις συναδέλφων, χωρίς μόρια και χωρίς δημοσιοποίηση κριτηρίων. Προσθέτουν και αφαιρούν κενά μετά από κάθε κατηγορία τοποθετήσεων (μετά την τοποθέτηση των υπεράριθμων πρόσθεσαν 46 κενά και αφαίρεσαν 5) και μάλιστα χωρίς αιτιολόγηση, δεν δημιουργούν ίσους όρους για όλους στις τοποθετήσεις! Το ΠΥΣΔΕ είναι ελεγχόμενο από την κυβερνητική παράταξη της ΔΑΚΕ (3 από τα 5 μέλη του είναι από το ψηφοδέλτιο της). Οι συνάδελφοι στις ενστάσεις τους για τις τοποθετήσεις τους να ενημερώνουν την ΕΛΜΕ για άμεσες παρεμβάσεις για την αποκατάσταση των αδικιών.
Για την οξυμμένη κατάσταση με τις κτηριακές υποδομές των σχολείων
Σε παραστάσεις διαμαρτυρίας με τις δημοτικές αρχές που έχουν την ευθύνη για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων που ανήκουν στην Ε ΕΛΜΕ-Θ το ΔΣ κατ' επανάληψη κάνει τις αναγκαίες παρεμβάσεις για στέγες που μπάζουν νερά, εργαστήρια που στάζουν, υπόγειες αίθουσες, συστέγαση μαθητών άλλων βαθμίδων, θέματα αποκατάστασης φθορών και καθαριότητας των σχολικών χώρων, μεταφορά μαθητών, πυρασφάλεια, φύλαξη των σχολείων, κάλυψη των αναγκών και των λειτουργικών εξόδων τους που πρέπει να αντιμετωπιστούν αμέσως για να μπορούν τα σχολεία να λειτουργούν με ασφάλεια. Πρώτη προτεραιότητα της ΕΛΜΕ και φέτος, θα είναι η λύση των κτηριακών προβλημάτων σε τέσσερα σχολεία (ΕΕΕΕΚ Κορδελιού, ΕΠΑΛ Κορδελιού, 1ο και 2ο Γυμνάσιο Λαγκαδά) που αντιμετωπίζουν τα δύο πρώτα από πολλά χρόνια και τα άλλα δύο τα τελευταία χρόνια τα πιο έντονα προβλήματα, αφού και για τα τέσσερα όλοι οι εμπλεκόμενοι αρμόδιοι (Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Υπουργείο, Κυβερνήσεις, Δημοτικές και Περιφερειακές Αρχές) έμειναν μόνο στις υποσχέσεις. Με νέες άμεσες διαμαρτυρίες της ΕΛΜΕ με συμμετοχή των Διευθυντών και των συλλόγων διδασκόντων, με νέα υπομνήματα και κινητοποιήσεις, θα απαιτήσουμε άμεσες λύσεις, με συγκεκριμένες δεσμεύσεις και χρονοδιαγράμματα.
ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ! ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ!
ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΤΙΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ!
Το ΥΠΑΙΘΑ επιμένει στην αξιολόγηση, παρά τη σαφή απονομιμοποίησή της. Δώσαμε όλη την προηγούμενη περίοδο, παρόλες τις απειλές και τις προσφυγές στα δικαστήρια, σημαντικές μάχες για να μην εφαρμοστούν όλες οι διαδικασίες αξιολόγησης (ομάδες δράσης, μέντορες, συντονιστές, ατομική αξιολόγηση νεοδιόριστων συναδέλφων). Τον μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση δεν μπορεί κανείς να τον αγνοήσει. Η σκυτάλη που μας παραδίδουν οι νεοδιόριστοι που αρνήθηκαν τις αξιολογήσεις είναι ισχυρή παρακαταθήκη ο αγώνας να συνεχιστεί και φέτος, αλλά και να διευρυνθεί η εναντίωσή μας στην αξιολόγηση, μέχρι τη νίκη!
• Οι δικαστικές αποφάσεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων επιβεβαιώνουν το δίκαιο του αγώνα του κλάδου για την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων. Δικαιώνουν τις/τους νεοδιόριστες/ους και δίνουν νέα διάσταση στον αγώνα μας. Διοίκηση και ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης έχουν υποχρέωση, όπως ζητήθηκε εγγράφως από τις ΕΛΜΕ, να συνεδριάσουν και να προχωρήσουν στην αυτοδίκαιη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων (2020, 2021 και 2022), χωρίς αξιολόγηση. Αν δεν το κάνουν, τα μέλη του παρανομούν και εγκαλούνται για παράβαση καθήκοντος! Θα αντιμετωπιστούν με όλα τα νομικά (εξώδικο, δικαστικές προσφυγές) και συνδικαλιστικά μέσα!
• Να καταργηθεί η ατομική αξιολόγηση: Συνεχίζουμε τη συλλογή υπογραφών για απεργία – αποχή σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων! Υπογράφουμε όλοι, μόνιμοι και αναπληρωτές, την απεργία αποχή της ΑΔΕΔΥ από την ατομική αξιολόγηση, καθώς και της ΕΛΜΕ. Σήμερα είναι οι νεοδιόριστοι, αύριο είναι ο καθένας από μας. Αν αξιολογητής επιχειρήσει να μπει στην τάξη, δηλώνουμε συμμετοχή στις στάσεις εργασίας που συνεχίζει να προκηρύσσει η ΟΛΜΕ. Η Ε ΕΛΜΕ κηρύσσει στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες).
• Η αυτοαξιολόγηση, όπως και οι θεσμοί των ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων, στρώνουν το έδαφος για την ατομική αξιολόγηση από τον Δ/ντή του σχολείου, τον σύμβουλο ειδικότητας και παιδαγωγικής ευθύνης. Το κομματικό όργιο στις επιλογές των διευθυντών με τα 20άρια στους "ημέτερους" κατά την αξιολόγησή τους, κάνει ξεκάθαρο το πόσο αντικειμενική και αξιοκρατική είναι αυτή η διαδικασία. Η μάχη κατά της αξιολόγησης είναι ενιαία και πρέπει να δοθεί σε όλες τις φάσεις και διαδικασίες της, χωρίς ταλαντεύσεις και υποχωρήσεις .
• Η απεργία αποχή και από τις τρεις αυτές διαδικασίες εφαρμόστηκε από την ΕΛΜΕ, σχολεία και εκπαιδευτικούς που ανήκουν στη δύναμη της Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ, όπως και από άλλες ΕΛΜΕ, βρίσκεται σε ισχύ και καλύπτει τους συναδέλφους.. Επιβεβαιώνουμε την συνέχιση της Απεργίας Αποχής της Ε΄ΕΛΜΕ-Θ από την ατομική αξιολόγηση, την αυτοαξιολόγηση (προγραμματισμός – ομάδες δράσης), καθώς και από τους ιεραρχικούς θεσμούς της αξιολόγησης (μέντορες – συντονιστές). Υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή στους εκπαιδευτικούς ομίλους δεν είναι υποχρεωτική, ούτε ο ηλεκτρονικός φάκελος.
• Ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση, για την κατάργηση των νόμων 4823/2021 και 4692/20 πρέπει να συνεχιστεί! Κάθε υποχώρηση διαμορφώνει αρνητικούς όρους για όλες τις διεκδικήσεις του κλάδου. Μια νέα κατάσταση θα διαμορφωθεί με το μηχανισμό αξιολογήσεων, τους αξιολογητές και τα στελέχη εκπαίδευσης να διακηρύσσουν την υποταγή και με τους άνισους όρους στους μισθούς με τα πριμ παραγωγικότητας που προωθεί η κυβέρνηση.
• Καλούμε και την ΟΛΜΕ και όσες ΕΛΜΕ δεν το έχουν ήδη κάνει, να προκηρύξουν απεργία αποχή από όλες τις μορφές αξιολόγησης και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τους μέντορες συντονιστές.
ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ - ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ
Τέρμα πια στην κοροϊδία! Απαιτούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια από τη δουλειά μας, χωρίς δεύτερη και τρίτη δουλειά, με ασφάλεια και όχι ελαστικές σχέσεις εργασίας. Διαμορφώνουμε αιτήματα και διεκδικήσεις που να ανταποκρίνονται στο ολοένα αυξανόμενο κόστος ζωής και απαιτούμε να μας δώσουν πίσω όλα όσα μας πήραν την περίοδο της κρίσης, μισθό, συντάξεις, ασφαλιστικά δικαιώματα, ωράριο. Μετά τις τεράστιες απώλειες του εισοδήματός μας την περίοδο της κρίσης και με την ακρίβεια να σπάει κόκκαλα, το αίτημα για 1.400 ευρώ καθαρά στο νεοδιόριστο/η (και ανάλογες αυξήσεις σε όλους), αλλά και για όλο το λαό, που είχε βάλει μπροστά το εκπαιδευτικό κίνημα από το 2000 και μετά, είναι αυτό που πρέπει να μπει πρώτο στις διεκδικήσεις μας ορίζοντας στοιχειωδώς την κάλυψη των πραγματικών μας αναγκών.
· 1.400 € καθαρά στον πρωτοδιόριστο με αντίστοιχες αυξήσεις σε όλα τα ΜΚ για να ζούμε με αξιοπρέπεια αποκλειστικά από το μισθό μας. Να επανέλθουν 13ος και 14ος μισθός και να δοθεί το ΜΚ που μας αφαιρέθηκε. Αφορολόγητο στις 12.000 €. Η σχέση εισαγωγικού και καταληκτικού μισθού να διαμορφωθεί 1 προς 2,5. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική προαγωγή για όλους τους εκπαιδευτικούς. Καμία σύνδεση της αξιολόγησης με τον μισθό.
· Κατάργηση του ν. 2738/99, παρωδία διαπραγματεύσεων ΣΣΕ.
· Κατάργηση του ενιαίου μισθολογίου φυλακή για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς.
· Κατοχύρωση γνήσιας Κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας εφ' όλης της ύλης (μισθό, σύνταξη, εργασία, κοινωνική ασφάλιση, διορισμούς). Ελεύθερες και γνήσιες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας σε όλο το δημόσιο και σε όλα τα επίπεδα. Όχι στις αυταπάτες συμμετοχής της ΟΛΜΕ σε ψευδεπίγραφους διαλόγους.
· Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των νεοδιόριστων ('20, '21, '22), χωρίς αξιολόγηση. Να υλοποιηθούν οι δικαστικές αποφάσεις δικαίωσής τους. ΔΔΕ και ΠΥΣΔΕ να σταματήσουν να παρατυπούν!
· Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση. Κατάργηση του νόμου 4823/2021 και του 4692/20. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.
· Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας, ή στα 58 (για άνδρες) και στα 55 (για γυναίκες). Υπολογισμό της κύριας σύνταξης στο 80% του συνόλου των αποδοχών κατά το μήνα αποχώρησης. Αυτοδίκαιη αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας (χωρίς εξαγορά). Κατοχύρωση του δικαιώματος σύνταξης στα 25 χρόνια. Αυξήσεις στις συντάξεις. Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων (Κατρούγκαλου, Βρούτση, κ.ά.).
· Τριπλασιασμό του εφάπαξ για να επανέλθει στα όρια προ κρίσης.
· Μέτρα κατά της ακρίβειας. Γενναία επιδότηση ενοικίου και συγκοινωνιακών μετακινήσεων. Άμεση ανέγερση από το κράτος κατοικιών εκπαιδευτικών και άλλων δημοσίων υπαλλήλων σε ορεινές και νησιωτικές περιοχές διορισμού και διάθεση υπαρχόντων κτηρίων για στέγασή τους.
· Όχι στην παράδοση της τεχνικής εκπαίδευσης στην αγορά και την φτηνή κατάρτιση. Όχι στην εμπορευματοποίηση και τη μαθητεία. Τεχνική Εκπαίδευση ενταγμένη στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και εξ ολοκλήρου στο ΥΠΑΙΘ. Επαγγελματικά δικαιώματα στους τίτλους σπουδών! Να καταργηθεί ο νόμος Πιερρακάκη για την ΤΕΕ (Ν. 5082/24).
· Να επανέλθει το διδακτικό ωράριο στα όρια του 2013.
· Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά και σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές (γενική παιδεία, ειδική αγωγή, ενισχυτική, ΕΠΑΛ, τάξεις υποδοχής, ΔΥΕΠ, σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας).
· Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών. Τώρα 20.000 χιλιάδες για φέτος μόνιμους διορισμούς στη Β/θμια.
· Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση, αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Όχι στο προσοντολόγιο και σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
· Να καταργηθούν οι υπουργικές αποφάσεις για μέντορες, συντονιστές και εκπαιδευτικούς ομίλους.
· Ενισχυτική και πρόσθετη διδασκαλία από την αρχή της χρονιάς σε όλα τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ που θα καλύψουν και μορφωτικές ανάγκες των μαθητών που δημιούργησε η πανδημία.
· 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια
· Όχι στο νέο σχολείο – εξεταστικό κάτεργο ταξικών φραγμών. Κατάργηση εξεταστικών πλεγμάτων (ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων, PISA) και όχι σε νέα εξεταστικά πλέγματα, το Εθνικό Απολυτήριο.
· Όχι στις παραβιάσεις εργασιακών δικαιωμάτων στα σχολεία (ωράριο, εφημερίες, αναπληρώσεις, κ.ά.)
· Όλες οι κατηγορίες των τοποθετήσεων για μονίμους και αναπληρωτές με κριτήρια διαφάνειας και ισοτιμίας. Να σταματήσουν οι παρατυπίες της Διεύθυνσης και του κομματικά ελεγχόμενου ΠΥΣΔΕ.
· Να σταματήσουν οι ταχύρυθμες τηλεπιμορφώσεις-διαλέξεις. Ουσιαστική ετήσια επιμόρφωση για όλους.
· Να μειωθούν οι τιμές στα βασικά είδη και στην ενέργεια. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης, του ειδικού φόρου και του χρηματιστήριου ενέργειας. Πλαφόν στις τιμές ρεύματος, πετρελαίου, φυσικού αερίου.
· Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις. Παιδεία-υγεία-ρεύμα-νερό-ασφάλιση-συγκοινωνίες-πολιτισμός αποκλειστικά δημόσια αγαθά για όλο τον λαό.
· Όχι στην καταστολή και την επίθεση στα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και την απεργία. Καμία δίωξη των αγωνιζόμενων συναδέλφων. Τα σωματεία μας δεν θα εφαρμόσουν τους ν. Χατζηδάκη και Γεωργιάδη. Παλεύουμε για την ανατροπή και κατάργησή τους!
· Ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ – Κεφαλαίου.
· Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο, δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή.
· Να σταματήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία, οι επεμβάσεις ΗΠΑ, ΝΑΤΟ και Ε.Ε. η εισβολή της Ρωσίας. Λευτεριά στην Παλαιστίνη! Καμία εμπλοκή της χώρας μας! Ειρήνη και Φιλία των Λαών!
Η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ δέσμια των μνημονιακών κομμάτων προτείνουν εισήγηση στις ΓΣ
που ούτε αποκαλύπτει, ούτε αντιπαλεύει την αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική – αυταρχική πολιτική
Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ (δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ) δέσμια του βεβαρυμμένου παρελθόντος της αδράνειας και της υποταγής σε αντιεκπαιδευτικές πολιτικές των κομμάτων τους που διετέλεσαν κυβερνήσεις, αρνείται να εκπληρώσει και τις στοιχειώδεις υποχρεώσεις της και αφήνει ακάλυπτο τον κλάδο και το δημόσιο σχολείο από τις συνεχείς επιθέσεις που δέχονται. Αρνήθηκαν, παρά τις προτάσεις που κατατέθηκαν στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ από την αρχή της χρονιάς, να οργανώσουν πανελλαδικές κινητοποιήσεις για μονιμοποίηση νεοδιόριστων, συμπτύξεις τμημάτων, 26ρια, 27, 28, …. τμήματα, ολιγομελή, Ξένες γλώσσες, τμήματα μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, κενά, κ.ά.. Η εισήγηση που καταθέτουν στις Γ.Σ. μόνο θυμηδία μπορεί να προκαλέσει στους εκπαιδευτικούς. Σκόπιμα δεν υπάρχει καμία ανάλυση για τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, και την αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, προφανώς για να συγκαλύπτουν τις ευθύνες των κόμματων τους, των κυβέρνησεων, της ΕΕ, των ΗΠΑ, ΝΑΤΟ για τα δεινά των εργαζομένων. Είναι χαρακτηριστική η στάση συγκάλυψης, αφού αρνούνται να χαρακτηρίσουν τα επελαύνοντα μέτρα της κυβέρνησης ότι αποτελούν αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική. Για τον πόλεμο στη μέση Ανατολή με το Ισραήλ να σκορπά το θάνατο στους λαούς της Παλαιστίνης και του Λιβάνου και στην Ουκρανία με τη Ρωσία να συνεχίζει τον πόλεμο και με τους ΕΕ, ΝΑΤΟ, ΗΠΑ να ετοιμάζουν μεγάλου βεληνεκούς χτυπήματα της Ουκρανίας στα ενδότερα της Ρωσίας, αρκούνται σε γενικότητες του τύπου «Οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών αποτυπώνουν με εμφατικό τρόπο τη σφραγίδα των γεωπολιτικών συγκρούσεων αλλά και της αντιπαράθεσης της αξίας του ανθρώπου με την κυριαρχία της βίας»! Απουσιάζει οποιαδήποτε κριτική στην κυβέρνηση που εμπλέκεται στους πολέμους παίρνοντας θέση υπέρ του Ισραήλ και της Ουκρανίας. Δεν συμβάλλουν στην ανάπτυξη ισχυρού αντιμπεριαλιστικού φιλειρηνικού κινήματος. Όσον αφορά τα αιτήματα που καταθέτουν στην εισήγηση είναι αφηρημένα (οικονομική αναβάθμιση, αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, ανοιχτούς ορίζοντες στην παιδεία, ουσιαστική αντιμετώπιση και πρόληψη της βίας, κ.ά.). Υποβαθμίζουν και δεν συμπεριλαμβάνουν πάγια και βασικά αιτήματα των αγώνων του κλάδου (για μισθούς και συντάξεις, κατάργηση αντιασφαλιστικών και αντιεκπαιδευτικών νόμων, χρηματοδότηση σχολείων, για 12χρονο σχολείο, κ.ά.). Αντίθετα για να νομιμοποιήσουν τα δύο πραξικοπηματικά συνέδρια (19ο και 20ο) όπου οι ίδιες δυνάμεις έδωσαν ρεσιτάλ αντιδημοκρατικών ενεργειών (επέβαλαν οι σύνεδροι να μην έχουν λόγο στις αποφάσεις, αποχώρησαν από το συνέδριο όταν ψηφίστηκε απεργία αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης, δημοσιοποίησαν αλλοιωμένες τις αποφάσεις του 20ου συνεδρίου, κ.ά.) προτείνουν ως διεκδικήσεις τα υποβαθμισμένα αιτήματα αυτών των συνεδρίων (αυξήσεις στα όρια του πληθωρισμού, εφαρμογή του αντιδραστικού νόμου 2738/1999 για Συλλογικές Συμβάσεις, κ.ά). Απροκάλυπτα και ανοιχτά η ΟΛΜΕ στα πλαίσια Συλλογικής Σύμβασης που κατέθεσε ζητάει «την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου», όπως ονομάζουν πλέον την έναρξη της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολείων. Σχετικά με το πρόγραμμα δράσης η πρωτοτυπία του είναι η ανυπαρξία του, αφού η ΟΛΜΕ ούτε άμεσο ούτε μακροπρόθεσμο προγραμματισμό προτείνει. Για τα άμεσα προβλήματα (κενά, ολιγομελή, μετακινήσεις, υποχρηματοδότηση σχολείων κ.ά.) δεν προτείνει πανελλαδικές κινητοποιήσεις και ενιαία διεκδίκηση λύσης των προβλημάτων και τα παραπέμπει στις ΕΛΜΕ! Δεν προτείνουν αγώνα του κλάδου κατά των διώξεων και των πειθαρχικών εκπαιδευτικών, αρνήθηκαν να ψηφίσουν ανακοίνωση συμπαράστασης στους 7 διωκόμενους της Δ΄ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης. Για τα γενικότερα προβλήματα για μια ακόμη φορά μας καλούν να μπούμε κάτω από την ομπρέλα της ΑΔΕΔΥ και να «Συμμετέχουμε στην πανεργατική απεργία της 13ης Νοεμβρίου», την απεργία αυτή η ΑΔΕΔΥ την απευθύνει στη γνωστή κυβερνητική ΓΣΕΕ, η οποία πέρσι αποφάσισε απεργία μέσα στο Νοέμβρη, αγνοώντας την πρόταση απεργίας που της έκανε η ΑΔΕΔΥ! ΟΛΜΕ - ΑΔΕΔΥ - ΓΣΕΕ μας καλούν να αντιδράσουμε μετά από δύο μήνες και φυσικά όπως το συνηθίζουν μετά από κάθε μεγάλη απεργία, εξαφανίζονται από «προσώπου γης», για αυτό και δεν προτείνουν κλιμάκωση του αγώνα μέσα από νέες Γ.Σ. των σωματείων μας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ! ΑΠΟΦΑΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΟΣ ΑΓΩΝΑΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
Τη φετινή χρονιά να πάμε αλλιώς! Οι εκπαιδευτικοί με τη συμμετοχή μας στις Γενικές Συνελεύσεις και τους αγώνες μας να αλλάξουμε τα δεδομένα με αποφάσεις για παρατεταμένο ενιαίο αγώνα του κλάδου! Να σταματήσουμε το κλίμα αδράνειας και αναμονής που μας επιφυλάσσει η ηγεσία της ΟΛΜΕ, με τα σωματεία μας, τις ΕΛΜΕ, όπως κάναμε στην αξιολόγηση και ξεπεράσαμε τις προδοσίες, τα ήξεις αφήξεις, τα μπρος πίσω της ΟΛΜΕ και βαδίσαμε το δρόμο του αγώνα, συμβάλλαμε να μην προχωρούν τα σχέδια της κυβέρνησης! Καλούμαστε να συμβάλλουμε και βαδίζοντας και πάλι το δρόμο του αγώνα με αποφάσεις των ΕΛΜΕ, των ΓΣ, των επιτροπών αγώνα. Καλούμε την ηγεσία της ΟΛΜΕ να ανταποκριθεί στις αγωνίες της βάσης του κλάδου.
Να απαντήσουμε στην εφ' όλης της ύλης αντιεκπαιδευτική και αντεργατική επίθεση με διεκδικήσεις που λύνουν προβλήματα στο δημόσιο σχολείο και καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. Με μορφές πάλης ανυποχώρητου αγώνα διαρκείας και Γ.Σ. που θα καθορίζουν κάθε φορά την εξέλιξη του αγώνα. Καταθέτουμε πρόγραμμα δράσης πολύμορφου ανυποχώρητου αγώνα (ενημερώσεις, εκδηλώσεις, συγκεντρώσεις, αποκλεισμούς, επαναλαμβανόμενες απεργίες, κ.ά.) με ημερομηνία λήξης το τέλος της χρονιάς που θα περιλαμβάνει και τις εξετάσεις, θα είναι ανοιχτό στις εξελίξεις και θα καθορίζεται από τις Γ.Σ. Σε μια τέτοια κατεύθυνση προτείνουμε:
• Να καταψηφίσουμε συνολικά το πλαίσιο, τα αιτήματα και την εικονική πρόταση αγώνα που προτείνει η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ. Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ να συμβάλλουμε για ένα αγωνιστικό πρόγραμμα με χαρακτηριστικά διαρκείας από τα σωματεία μας που με αποφάσεις ΓΣ τις επόμενες ημέρες και το επόμενο διάστημα θα αποφασίσουμε. Καλούμε ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΑΔΕΔΥ να αποφασίσουν αντίστοιχο πρόγραμμα αγώνα.
• Η Γ.Σ. της ΕΛΜΕ αποφασίζει και προτείνει στη ΓΣ προέδρων των ΕΛΜΕ που ορίστηκε στις 5/10 από την ΟΛΜΕ να αποφασίσει το πρώτο απεργιακό βήμα 48ωρη απεργία στις 17 και 18/10. Την πρώτη ημέρα 17/10 που οι γιατροί έχουν 24ωρη απεργία κοινές συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις για παιδεία-υγεία και την δεύτερη ημέρα 18/10 πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα. Η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ να καλύψουν τα έξοδα μετακίνησης των συναδέλφων.
• Αν η ΟΛΜΕ δεν αποφασίσει απεργία, στη Θεσ/νίκη με στάσεις εργασίας να συμμετέχουμε 17/10 σε συγκεντρώσεις των γιατρών και 18/10 σε πανεκπαιδευτική συγκέντρωση στο Άγαλμα Βενιζέλου, 6.30μμ.
• Νέες Γ.Σ. εκτίμησης και κλιμάκωσης του αγώνα αμέσως μετά την απεργία που θα αποφασίσουν δεύτερο απεργιακό βήμα το πρώτο 15ηνθήμερο του Νοέμβρη, καθώς και δράσεις, κινητοποιήσεις για το Πολυτεχνείο και συμμετοχή στις πορείες στις 17/11 με τα πανό των σωματείων μας.
• Την ημέρα που θα συνεδριάσει το ΠΥΣΔΕ για τις αιτήσεις των νεοδιόριστων που συνεχίζεται η κατάθεσή τους για την αυτοδίκαιη μονιμοποίησή τους, οργανώνουμε κινητοποίηση των ΕΛΜΕ με τη συμμετοχή των νεοδιόριστων (Ψηφίστηκε απόφαση που θα αποσταλεί στα σχολεία).
• Παρασκευή 4/10 στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας του εκπαιδευτικού (5 Οκτωβρίου), πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια από κοινού ΕΛΜΕ ΣΕΠΕ σε όλες τις πόλεις με αιχμή διώξεις, αυταρχισμός, μονιμοποιήσεις νεοδιόριστων, κενά, συμπτύξεις, κ.ά. Στη Θεσσαλονίκη οργανώνουμε συγκέντρωση των ΕΛΜΕ ΣΕΠΕ στο ΥΜΑΘ στις 2μμ με στάσεις εργασίας (μονόωρες και δίωρες).
• Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση με απεργία αποχή από όλες τις διαδικασίες (ατομική, μέντορες συντονιστές, αυτοαξιολόγηση) με συνεχείς επαναπροκηρύξεις της απεργίας αποχής από την ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ κάθε φορά που θα τη βγάζουν παράνομη. Αξιοποιούμε τις στάσεις εργασίας ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) όταν οι αξιολογητές μπαίνουν στις τάξεις (Ψηφίστηκε απόφαση που θα αποσταλεί στα σχολεία).
• Σάββατο 5/10 συμμετέχουμε στην αντιπολεμική αντιιμπεριαλιστική συγκέντρωση που οργανώνεται από κοινού με παλαιστινιακές οργανώσεις στις 12μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου (Ψηφίστηκε απόφαση που θα αποσταλεί στα σχολεία).
• Συνεχίζουμε τις κινητοποιήσεις στήριξης και αλληλεγγύης στους 7 συναδέλφους της Δ ΕΛΜΕ-Θ, μεταξύ αυτών και ο γραμματέας της Δ΄ ΕΛΜΕ, που κλήθηκαν για εξηγήσεις γιατί υπέγραψαν την απεργία αποχή του σωματείου τους για μέντορες συντονιστές, μετά από έγγραφη "ενημέρωση" από το Διευθυντή του σχολείου! Οργανώνουμε ΕΛΜΕ ΣΕΠΕ κινητοποιήσεις στο 1ο ΓΕΛ Πυλαίας και σε ΥΜΑΘ και σε ΔΔΕ και ΠΔΕ. Κανένας μόνος του!
• Τετάρτη 9/10/2024 στις 6.30 μ.μ. στην ΕΔΟΘ συνάντηση συντονισμού ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ με κάλεσμα για να συμμετέχουν και συνάδελφοι για υλοποίηση του προγράμματος αγώνα, άλλες δράσεις και πρωτοβουλίες.
• Παρασκευή 11/10/2023 προτείνουμε πανελλαδική μέρα δράσης ενάντια στις διώξεις, την καταστολή και τον αυταρχισμό με συγκεντρώσεις όπου υπάρχουν διώξεις και σε όλες τις πόλεις. Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη στις 6.00 μμ στο Άγαλμα Βενιζέλου. Απευθύνουμε κάλεσμα σε όλα τα σωματεία, φοιτητές, γονείς, μαθητές (Ψηφίστηκε απόφαση που θα αποσταλεί στα σχολεία).
• Παρασκευή 25/10/2023 προτείνουμε οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ να οργανώσουν εκδήλωση για τα 100 χρόνια από την ίδρυση της ΟΛΜΕ (1924-2024). Η εκδήλωση να περιλαμβάνει ομιλίες από μέλη των σωματείων μας, συνταξιούχους συναδέλφους για την ιστορία και τους αγώνες του κλάδου, δράσεις και γεγονότα που άφησαν μεγάλες παρακαταθήκες. Η εκδήλωση να ξεκινήσει έγκαιρα και να ολοκληρωθεί με συναυλία.
• Μπροστά στην πρωτοφανή επίθεση με διώξεις και ποινικοποίηση των αγώνων που δέχονται οι εκπαιδευτικοί που αγωνίζονται και εφαρμόζουν την απεργία αποχή, να πραγματοποιηθεί εκδήλωση των ΕΛΜΕ ΣΕΠΕ με τη συμμετοχή νομικών του κινήματος και μάχιμων πανεπιστημιακών για την κατάργηση και καταπάτηση δημοκρατικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των σωματείων μας.
• Συγκρότηση επιτροπής αγώνα για την οργάνωση του απεργιακού αγώνα, δράσεων και πρωτοβουλιών της ΕΛΜΕ.
• Οργάνωση συγκεντρώσεων σε ΔΔΕ, ΠΔΕ, ΥΜΑΘ, με τα βασικά αιτήματα για διορισμούς /αναπληρωτές / διαφάνεια, ισότητα στις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών και για να καλυφθούν όλα τα κενά (ψηφίστηκαν αποφάσεις για κάλυψη όλων των κενών, για τήρηση κριτηρίων διαφάνειας και ισότητας στις τοποθετήσεις, για να σταματήσουν παραβιάσεις εργασιακών δικαιωμάτων που αφορούν εφημερίες, αναπληρώσεις, ωράριο και θα αποσταλούν στα σχολεία).
• Κινητοποιήσεις σε ΔΔΕ και ΠΥΣΔΕ, ώστε να εκδώσουν πράξεις μονιμοποιήσεων των νεοδιόριστων.
• Για την επιτυχία του αγώνα συμμετέχουμε και προωθούμε το συντονισμό των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων. Ως Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ θα συμμετέχουμε σε πρωτοβουλία οργάνωσης πανελλαδικής σύσκεψης συντονισμού των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ αμέσως μετά τη ΓΣ των προέδρων.
Οργανώνουμε και συνεχίζουμε ανυποχώρητα τον αγώνα για μια ζωή με αξιοπρέπεια και
δικαιώματα, σε ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση
Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ (30/9/2024)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου